Search

פשרת החסינות: ועדה תוקם באישורו של יו"ר הכנסת - ישראל היום

פשרת החסינות: ועדה תוקם באישורו של יו"ר הכנסת - ישראל היום

בתום דיון סוער בוועדה המסדרת של הכנסת הוחלט שהיא תוכל להקים ועדת כנסת על מנת לדון בבקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו לקבל חסינות מהכנסת, אם וכאשר יחליט. כן נקבע כי החלטת הועדה המסדרת כפופה לקבלת אישור של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין.
בתחילת הדיון דרש יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר, כי החלטה בעניין הקמת ועדת כנסת שתדון בהענקת חסינות לנתניהו, אם תוגש תוכרע ב"וועדת ההסכמות" שבה חברים יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, ח"כ אבי ניסנקורן (כחול לבן), וח"כ זוהר, ולא בוועדה המסדרת. "אני מתנגד לכוונת כחול לבן לייצר פלטפורמה פרלמנטרית להקמת ועדת כנסת ללא אישור ועדת ההסכמות", אמר.  

יו"ר הוועדה המסדרת, ח"כ אבי ניסנקורן, אמר כי "אין שום כוונה להקים היום את ועדת הכנסת. אנחנו רק רוצים לוודא שהחתול לא ישמור על השמנת. מה שאני אומר, שבסיטואציה החריגה שאנחנו נמצאים בה, היה וראש הממשלה יבקש בקשת חסינות, הוא לא יכול לאחוז במקל משני הקצוות. לכן, אם הוא יבקש חסינות תתכנס הוועדה המסדרת ותחליט אם להקים ועדת כנסת. לא יהיה מצב שמיקי זוהר בתור יו"ר סיעת הליכוד ימנע את הדיון הזה".

במהלך הדיון הרחיק ניסנקורן את זוהר, וכמחאה על כך גם ח"כים אחרים מגוש הימין יצאו אחריו. לפני הוצאתו תקף זוהר את ניסנקורן : "אתה לא יכול להיות שליט יחיד של הבית. הדיון לא ייגמר פה אלא יגיע לערכאות. זה לא יקרה. אתה מנסה לעשות מהלך פוליטי בזמן כנסת מעבר שפוזרה ואיבדה את אמון הציבור".   

Let's block ads! (Why?)



2019-12-15 13:25:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzE1NzYz0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "פשרת החסינות: ועדה תוקם באישורו של יו"ר הכנסת - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.