Search

אחרי יותר משבועיים: המחבל שעמד בראש החוליה שרצחה את רנה שנרב שב להכרה - ישראל היום

אחרי יותר משבועיים: המחבל שעמד בראש החוליה שרצחה את רנה שנרב שב להכרה - ישראל היום

המחבל סאמר ערביד, שעמד בראש החוליה שרצחה את רנה שנרב ז"ל בפיגוע במעיין דני בחודש אוגוסט, שב היום (שלישי) להכרה אחרי שאושפז במצב קשה בבית חולים, כי לא חש בטוב במהלך חקירת השב"כ. מבית החולים נמסר שמצבו השתפר, הוא שב להכרה, מצבו יציב והוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ. 

ב-29 בספטמבר פורסם שהמחבל אושפז בבית חולים במצב קשה, ובתחילת החודש שופטת בבית הדין הצבאי אישרה השופטת בתיק לאחותו של הנאשם לבקרו בבית החולים מתוך התחשבות במצבו הרפואי.

רינה שנרב ז"ל הובאה למנוחות // צילום: משה בן שמחון

סאמר ערביד, שהפעיל את המטען שהרג את רנה וגרם לפציעתם של אביה ואחיה, נעצר בסוף חודש ספטמבר, ואושפז במצב קשה מאוד לאחר שלטענת השב"כ הוא חש שלא בטוב בחקירתו. ערביד הוגדר כ"פצצה מתקתקת" ועל פי גורמי החקירה חקירתו מנעה פיגוע נוסף. בהמשך לכך, אישרה השופטת ביקור נוסף של אשתו של החשוד ברצח, לאחר שאתמול הגיעה לבקרו בבית החולים. 

עוד בנושא: 

בחוות הדעת המליצה השופטת לגורמי החקירה והשב"ס לאפשר את הביקור בשל החמרה במצבו. במקביל הורתה לגורמי החקירה להעביר באופן מיידי לנציגי ההגנה את החומר הרפואי העדכני של החשוד. 

רנה שנרב ז"ל // צילום: באדיבות המשפחה

בתוך כך ציינה השופטת כי חל שיפור הדרגתי במצבו של החשוד וייתכן כי בימים הקרובים ניתן יהיה לשוב לחקירה.

כזכור, אחרי ההודעה על אשפוזו, הורה משרד המשפטים לחקור את הנסיבות. בהודעה מטעם המשרד נכתב: "היחידה לבירור תלונות נחקרים (המבת"ן) החלה בבדיקה לגבי האירוע שבמהלכו החשוד במעורבות בפיגוע במעיין דני, שבו נרצחה רנה שנרב ז"ל, אושפז בעת שהיה עצור ותחת חקירה של השב"כ. במסגרת הבדיקה נאספים בשלב זה חומרים רלוונטיים".  

חברי הרשימה המשותפת פנו ליוץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט ודרשו ממנו לפתוח בחקירה בנוגע לטענות על עינויים בחקירות שב"כ. במכתב ששלחו ליועמ"ש נכתב כי "ערביד היה איש בריא שעבר התעללות מזעזעת וקשה במהלך החקירה בשב"כ ופונה לבית החולים במצב קשה וללא הכרה, היחס כלפיו הוא חציית כל הקווים האדומים ומנוגד לחוק. יש לעצור את שיטות החקירה ולחקור את כל המעורבים בהתעללות שעבר".

Let's block ads! (Why?)



2019-10-15 09:44:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk5MDkx0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "אחרי יותר משבועיים: המחבל שעמד בראש החוליה שרצחה את רנה שנרב שב להכרה - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.