Search

שלושה נפגעו ממכת ברק בחוף זיקים; מצבם קשה - וואלה!

שלושה נפגעו ממכת ברק בחוף זיקים; מצבם קשה - וואלה!

שלושה נפגעו ממכת ברק בחוף זיקים; מצבם קשה
צילום: יניב כליף, נחום מזרחי, עריכה: עמית שמחה

שלושה בני אדם נפגעו היום (שלישי) ממכת ברק בחוף זיקים שבמועצה האזורית חוף אשקלון. לאחר שנפגעו בעת ששהו בחוף, המציל ועוברי אורח נוספים מיהרו לעזור להם והזעיקו את כוחות מד"א. על פי דיווח ראשוני של מד"א, מצבם של השלושה קשה והם מטופלים במקום על ידי חובשים ופרמדיקים של הארגון.

סופות הרעמים מצטרפות לרוחות וממטרים מקומיים שהחלו אתמול ברחבי הארץ. הגשמים המקומיים צפויים להימשך היום בדרום הארץ ובמזרחה לצד סופות רעמים בודדות. על פי השירות המטאורולוגי, מזג האוויר ימשיך להיות גשום לפרקים בימים הקרובים וקיים חשש לשיטפונות בנחלים בדרום בארץ ובמזרחה. כמו כן, תחול ירידה בטמפרטורות, אך עדיין יהיה חם מהרגיל.

למרות התחזית החריגה, אלפי ישראלים ניצלו את חופשת חג הסוכות ויצאו לטייל ברחבי הארץ. מוקדם יותר היום, אישה בת 50 ובתה בת ה-14 חולצו בקניון אדום סמוך לאילת על ידי מתנדבי יחידת החילוץ המשטרתית אילת-איילות, לאחר שאבדה דרכם והן נשארו בשטח במהלך הלילה.

השתיים נותרו ללא מים, כשהן מיובשות וללא קליטה סלולרית, ורק בשעות הבוקר, לאחר שעות של הליכה, הצליחו להשיג את המשטרה. עשרה מתנדבי יחידת החילוץ הצליחו לאתרם, והן טופלו מיידית בשטח. לאחר מכן התחילו בצעידה לנקודת מאסף והוצאו מהשטח. "מתנדבי יחידת החילוץ המשטרתית מיומנת באיתור וחילוץ מטיילים שאבדה דרכם, יחד עם זו אנו ממליצים לנקוט בכל אמצעי הזהירות ולדווח מייד למוקד 100 בכל אירוע חריג בעת טיול בשטח", נמסר מהמשטרה.

מרשות הטבע והגנים נמסר כי קיים חשש לשיטפונות ועל כן כל המסלולים בנחלים דרגה ואוג, כמו גם כל מסלולי הגלישה בנחלי מדבר יהודה יהיו סגורים היום ומחר. עוד נמסר כי קיימת סכנה לשיטפונות בזק באפיקי נחלים רבים במזרח ודרום הארץ. לפיכך חל איסור מוחלט על כניסה לאפיקי נחלים זורמים ברגל וברכב עד לירידה מוחלטת של מפלס המים.

מידות החום הצפויות היום והלילה: בירושלים מ-32 מעלות ביום עד 23 מעלות בשעות הלילה, בתל אביב 30 מעלות עד 23, חיפה 34-23, צפת 30-22, קצרין 35-23, טבריה 38-25, נצרת 34-24, עפולה 36-23, בית שאן 39-24, לוד 32-25, אשדוד 24-29, עין גדי 38-32, באר שבע 34-25, מצפה רמון 30-24 ובאילת 38 מעלות היום עד 27 מעלות הלילה.

Let's block ads! (Why?)



2019-10-15 11:14:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMTgwODDSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "שלושה נפגעו ממכת ברק בחוף זיקים; מצבם קשה - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.