Search

חקירת התלונה על האונס לא הסתיימה - אך בת ה-13 חזרה לביה"ס שבו לומדים החשודים - ישראל היום

חקירת התלונה על האונס לא הסתיימה - אך בת ה-13 חזרה לביה"ס שבו לומדים החשודים - ישראל היום

הנערה בת ה-13 מהדרום, שלפני כחודש התלוננה במשטרת נתיבות כי נאנסה על ידי ארבעה תלמידים במקלט בבית הספר שבו היא לומדת, חזרה היום לבית הספר לאחר ששהתה בביתה מאז המקרה. הנערה חזרה לאותו בית הספר בו לומדים גם הנערים החשודים באונס, למרות הבעייתיות שיכולה להיווצר מהמצב הלא רגיל.  

הנערה חזרה לספסל הלימודים, לאחר שמאז המקרה היא מקבלת סיוע פסיכולוגי, והיא גם מלווה על ידי סייעת שמלווה אותה במהלך שעות שהותה בבית הספר. אביה סיפר היום: ״הוחלט להחזיר אותה לבית הספר בעקבות התייעצות של הנהלת בית הספר איתנו, ועם השירות הפסיכולוגי, במטרה לשלב אותה בבית הספר. אני אישית בא לבית הספר כדי לוודא שהכול בסדר איתה. והיא לא לבד. כל הזמן יש איתה מישהו״.

חקירת המשטרה בפרשה עדיין נמשכת. החוקרים העבירו לבדיקה פורנזית במעבדה מספר פריטים שנמצאו בזירה, כדי לאמת או לשלול חשדות נגד מי מארבעת הנערים החשודים שנעצרו בפרשה.

בתחילת החודש נמצאה בזירה ראיה - תחתונים עם דם וכתמי זרע - והיא נמסרה לחוקרים על ידי אביה של הנערה, שטען כי ניתן לחלץ מהם דנ"א של החשודים באונס.

עד כה החוקרים עימתו את הנערה עם מספר חשודים והיא התייצבה פעמיים למסדרי זיהוי של תמונות החשודים. היא זיהתה שניים מהם, ועם אחד מהם, החשוד המרכזי בן ה-16, גם נערך עימות. חקירת המשטרה עדיין נמשכת, ונכון להיום אין עצורים בפרשה.

עורכי דינה של הילדה, שנאנסה על פי החשד במשך עשרה ימים, מוחים על התנהלות המשטרה, המאפשרת לחשודים המרכזיים באונס שזוהו בוודאות לחזור לבית הספר, לתאם גרסאות ואף לשבש חקירה. ״בכל שנותיי כסנגור פלילי לא ראיתי התנהלות רשלנית כל כך", אמר עו"ד בנימין מלכא, המייצג יחד עם עו"ד ניר יסלוביץ' את הילדה.

״כזכור, המשך החקירה נדחה לאחרי החגים", אמר עו"ד יסלוביץ', זאת למרות הזיהוי הוודאי והראיה הפורנזית בתיק. לא ברור אם מדובר בכוח אדם חסר או בחוסר התחשבות בסיסי, אבל בכל מקרה מנקודת מבטי זהו ניסיון למוסס את החקירה. אם לא תהיה ברירה, נפנה לבג"ץ ונדרוש את הוצאת החקירה מהתחנה המקומית".

Let's block ads! (Why?)



2019-10-10 11:24:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk4MTU30gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "חקירת התלונה על האונס לא הסתיימה - אך בת ה-13 חזרה לביה"ס שבו לומדים החשודים - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.