Search

ריבלין: אפשר להקים ממשלה הפערים הם אישיים - וואלה!

ריבלין: אפשר להקים ממשלה הפערים הם אישיים - וואלה!

הנשיא ריבלין: אפשר להקים ממשלה, הפערים הם אישיים ולא הגותיים
צילום: חדשות 13, עריכה: אסף דרורי

4 ימים לפקיעת המנדט - כל העדכונים

  • ריבלין: אפשר להקים ממשלה, הפערים הם אישיים יותר מפוליטיים
  • הנשיא קרא לליכוד ולכחול לבן: התעשתו והימנעו מבחירות שלישיות
  • "מנהיגי ישראל צריכים להבין שאזרחי ישראל קודמים לכל"

נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר היום (ראשון) כי הוא חושב שאפשר להקים ממשלה, ו"הפערים הם אישיים יותר מאשר פערים הגותיים, מחשבתיים, פוליטיים או צורכי המדינה". ריבלין הדגיש כי "מנהיגי ישראל צריכים להבין שאזרחי ישראל קודמים לכל".

במהלך ביקור בנתיבות הנשיא קרא לליכוד ולכחול לבן "להתעשת ולהבין שהעם לא רוצה בחירות נוספות". לדבריו, "די לו בבחירות האלה. העם הכריע את דברו. יש לכם בעיות? בעיות אישיות? הן ניתנות לפתרון. קודם כל קווי יסוד ולאחר מכן יצטרפו לממשלה פריטטית, שתאפשר גם מבחינה פוליטית להתקיים וגם מבחינת המטרות שלשמה היא הוקמה על מנת לשרת את אזרחי ישראל".

בהמשך הגיע ריבלין גם לאוגדת עזה והודה לחיילים על פעילותם. "העורף הישראלי הוא עצבי הברזל של המדינה. אתם קיר הברזל שלה", אמר. "תודה לכם על המסירות והדבקות בהן אתם משרתים את אזרחי המדינה. בשמי, ובשמם, אני אומר לכם היום תודה".

אתמול הנשיא נפגש עם יו"ר כחול לבן בני גנץ ודן עמו במאמצים להקמת הממשלה, בהמשך לפגישה שקיים עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. בהמשך השבוע הוא צפוי להיוועד עם נציגי סיעות נוספות בכנסת במאמץ למנוע בחירות נוספות - נציגי הליכוד, הסיעות החרדיות, הרשימה המשותפת, הימין החדש, הבית היהודי והמחנה הדמוקרטי צפויים להגיע לריבלין בימים הקרובים.

Let's block ads! (Why?)



2019-11-17 14:00:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMjQyMzHSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "ריבלין: אפשר להקים ממשלה הפערים הם אישיים - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.