Search

התקדמות משמעותית בין כחול לבן לישראל ביתנו - סרוגים

התקדמות משמעותית בין כחול לבן לישראל ביתנו - סרוגים

התקדמות משמעותית בין כחול לבן לישראל ביתנו

  (צילום: אלעד מלכה)

התקדמות משמעותית הושגה בין מפלגות כחול לבן וישראל ביתנו, כך נמסר מצוותי המשא ומתן של המפלגות אחרי הפגישה שנערכה בצהריים והסתיימה לפני זמן קצר (ראשון).

עוד נמסר כי ההתקדמות הושגה "בניסוח קווי היסוד ובפרט בנושאים הנוגעים לענייני דת ומדינה". עוד נמסר כי נציגי הצדדים יפגשו שוב הערב ומחר, בפגישה סגורה לתקשורת.

על פי הדיווח של פרשן 'ידיעות אחרונות' יובל קרני, בכל מקרה לא תהיה חתימה על הסכם קואליציוני בין ישראל ביתנו לכחול לבן אלא מדובר רק בסיכום על שיתוף פעולה בהקמת ממשלה, כשהמשמעות היא שליברמן יכול לתמוך בממשלה כזו גם מבפנים וגם מבחוץ. מדובר בצעד משמעותי מבחינת כחול לבן בדרך להקמת ממשלת מיעוט.

מוקדם יותר פרסמה עטרה גרמן בסרוגים כי במהלך ישיבת ראשי בלוק הימין שהתכנסו הצהריים (ראשון)  במשרד ראש הממשלה, עלתה הצעה להקים צוות לניהול משא ומתן מול ישראל ביתנו. בנוסף, לא מצא חן בעיניי ראש הממשלה נתניהו סירוב החברים לבלוק להגיע הערב לכינוס החירום של הליכוד.

"אנחנו לא תפאורה של ביבי, ולא חלק מפסטיבל", הבהיר לסרוגים אחד מראשי הימין שהשתתף בפגישה את ההימנעות מההגעה לערב. במקום זאת הגיעה החבורה לפשרה, לפיה, יקיימו מחר ב- 14:30 בכנסת ישיבת סיעה מורחבת של כל 55 חברי הכנסת של בלוק הימין.

הח"כים הציעו לנתניהו, להקים צוות למו"מ מול אביגדור ליברמן, בהרכב דומה שמתנהל מול כחול לבן. "אין תקשורת איתו והוא הכי קריטי", הסביר עוד גורם בבלוק. לאחר חילופי הדברים, ייתכן ונתניהו ישוחח עם ליברמן על דרישות החרדים במטרה להגיע להבנות תוך דגש על מתווה שיש לדבר עליו בנושאי חוק גיוס, מקצועות ליבה, הגיור שיעשה על ידי רבני ערים ותחבורה ציבורית בשבת שתתבצע על ידי נהגים גויים ורק בערים בעלי חזות חילונית מובהקת.

לפי מיקי זוהר ברדיו קול ברמה, "יש רבנים שתומכים במתווה והחרדים צריכים לבוא לקראת החילונים. האופציה האחרת היא אופוזיציה והגיע הזמן שזה יטריד אותם", אך באתר כיכר השבת דווח כי החרדים הצהירו כי "אין פשרה שתרצה את ליברמן עד להורדת נתניהו מכיסאו".

Let's block ads! (Why?)



2019-11-17 14:15:11Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi5gFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvMzkwMjU5LSVENyU5NCVENyVBQSVENyVBNyVENyU5MyVENyU5RSVENyU5NSVENyVBQS0lRDclOUUlRDclQTklRDclOUUlRDclQTIlRDclOTUlRDclQUElRDclOTklRDclQUEtJUQ3JTkxJUQ3JTk5JUQ3JTlGLSVENyU5QiVENyU5NyVENyU5NSVENyU5Qy0lRDclOUMlRDclOTElRDclOUYtJUQ3JTlDJUQ3JTk5JUQ3JUE5JUQ3JUE4JUQ3JTkwJUQ3JTlDLSVENyU5MdIBAA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "התקדמות משמעותית בין כחול לבן לישראל ביתנו - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.