Search

שיפור ניכר במצבו של הבעל שחשוד ברצח אשתו במוצא בשבוע שעבר - ישראל היום

שיפור ניכר במצבו של הבעל שחשוד ברצח אשתו במוצא בשבוע שעבר - ישראל היום

אחיה של מיכל, דוד, פרסם הבוקר פוסט מרגש בעמוד הפייסבוק שלו. הוא כתב: "מיכל אחותי הקטנה נקטפה מאיתנו בדמי ימיה, בשיא פריחתה. אני שומע עוד ועוד סיפורים מאנשים שנגעת בהם. כולם מספרים על האור הגדול שהפצת, שנתת מעצמך מבלי לצפות לשום תמורה. נתינה לשם נתינה.

עוד בנושא: 

"תמיד כשבאת לבקר, וגם לפעמים כשאנחנו באנו לבקר, היית מביאה מתנות לנו ולבנות, כתבת כרטיסי ברכה מושקעים, עם חשיבה וכוונה. כנראה הקב"ה רצה אותך לידו. האובדן קשה מנשוא. אני לא יודע איך ממשיכים, אבל עוטפים אותנו אנשים יקרים מכל עבר".

הוא צירף את הדברים שאמר לזכר אחותו בהלוויה: "מיכלי שלי אהובה, אחותי הקטנה היפהפיה, טובת הלב. איך נפרדים מפרח?? איך נפרדים ממלאך??

קברה של מיכל סלה // צילום: אורן בן חקון

"היה לך לב כ"כ רחב, נתינה אינסופית ללא תנאי. תמיד עם חיוך, שמחת חיים טבעית. אהבת את הזולת באמת, נשמה ענקית, היה לך יושר פנימי, אצילות. אין לי מילים לתאר את החור הגדול שנפער בנו. שלמה ארצי שר 'היינו שישה'. אני אומר - היינו שישה ונישאר שישה תמיד. את תמיד תישארי איתנו. הנוכחות שלך והדרך שלך תישאר איתנו.

"אנחנו נתחזק ונישאר מאוחדים. אל תדאגי, אנחנו נטפל בביתך, את תהיי גאה, אני מבטיח. מיכלי שלי, אני אוהב אותך. תשמרי עלינו מלמעלה".

השכנה: "הוא דפק בדלת והחזיק תינוקת מגואלת בדם"

Let's block ads! (Why?)



2019-10-06 07:10:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk3MjEz0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "שיפור ניכר במצבו של הבעל שחשוד ברצח אשתו במוצא בשבוע שעבר - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.