Search

יפה יששכר קיבלה מהרשויות ברוסיה אישור לבקר את בתה נעמה הנמצאת במאסר - ישראל היום

יפה יששכר קיבלה מהרשויות ברוסיה אישור לבקר את בתה נעמה הנמצאת במאסר - ישראל היום

יפה יששכר קיבלה היום (שני) אישור לבקר את בתה נעמה. האם יצאה אל הכלא על מנת להספיק להיפגש עימה, שכן הביקורים מסתיימים בשעות הצהריים, כך שיש חשש שלא תגיע בזמן.

נעמה יששכר, ישראלית בת 26, נתפסה בשדה תעופה ברוסיה כשברשותה 9.5 גרם של סם מסוג קנאביס. מאז היא מוחזקת במעצר כבר חצי שנה. בית המשפט הרוסי גזר על הצעירה 7.5 שנות מאסר בכלא במדינה. בקרוב יחל הליך הערעור של המשפחה ועורכי דינה. 

אתמול פנה הנשיא ריבלין לנשיא הרוסי פוטין בעניינה של המטיילת הישראלית, וביקש ממנו להעניק לה חנינה לאחר שנגזרו עליה 7.5 שנים בכלא הרוסי.

בבקשתו של הנשיא נכתב: ״מכובדי הנשיא, כידיד העם היהודי ומדינת ישראל אני פונה אליך בעניינה של נעמה יששכר. נעמה שגתה במעשיה והודתה בכך ועם זאת מדובר בבחורה צעירה, ללא עבר פלילי שעונש חמור כפי שנגזר עליה ישפיע השפעה הרסנית על חייה".

עוד בנושא

"מדינת ישראל והעם היהודי מכירים לך תודה על רגישותך לחיי אדם ועל נכונתך לסכן את חיי חייליך על מנת לאתר ולהשיב את גופתו של חלל צה״ל זכריה באומל ז״ל. בשל המקרה המיוחד והאישי של נעמה יששכר אני פונה אליך ומבקש את התערבותך האישית כדי שהיא תזכה לחנינה מתוך חמלה ולפנים משורת הדין", נכתב באיגרת.  

עמוד הפייסבוק למען שחרורה של נעמה יששכר

בתוך כך, אלכסיי בורקוב, ההאקר הרוסי העצור בישראל התייחס אתמול לראשונה מהכלא לפרשת נעמה יששכר. בראיון לחדשות 13 אמר בורקוב כי הוא "מחזק את יששכר ואת משפחתה, משפחתי באותו מצב בדיוק כבר ארבע שנים. צריך להיות אופטימיים. אני ונעמה מוחזקים בכלא כתוצאה ממשחקים פוליטיים".

בורקוב התייחס למעצרו בישראל ולמאמצים לבצע חילופי אסירים: "הרוסים לעולם לא משאירים רוסים מאחור לכן הם נלחמים עליי. כולי תקווה שעסקת חילופי האסירים תתממש, זה ישתלם לשתי המדינות וגם יביא אותי ואת יששכר הבייתה. אני סבור כי ניתן לבצע זאת במהירות".

בורקוב אמר כי הוא אינו מרגל וכי אין לו קשר להתערבות הרוסית בבחירות בארצות הברית. בהתייחסו לפרשה הבהיר בורקוב: "אין לי שום קשר לאף.בי.אי.  אף גורם אמריקני לא הציע לו שום עסקה אם אספק מידע, כל זה סיפורים של האמריקנים. כמו כן, מעולם לא היה לי קשר למודיעין הרוסי".

Let's block ads! (Why?)



2019-10-14 09:22:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk4ODc30gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "יפה יששכר קיבלה מהרשויות ברוסיה אישור לבקר את בתה נעמה הנמצאת במאסר - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.