Search

פרקליט החשודים באונס בקפריסין: כולם ישוחררו היום ממעצר - וואלה!

פרקליט החשודים באונס בקפריסין: כולם ישוחררו היום ממעצר - וואלה!

פרקליט החשודים באונס בקפריסין: כולם ישוחררו היום ממעצר
צילום: יואב איתיאל

דרמה בפרשת האונס בקפריסין | כל הפרטים

  • עורך דינם של שבעת החשודים: ישוחררו הערב ממעצר
  • בית המשפט האריך בסוף השבוע את מעצרם בשישה ימים נוספים
  • בשבוע שעבר שוחרו חמישה חשודים נוספים לאחר שלא נמצאו נגדם ראיות
  • עורך דינם: "כפי שטענתי לאורך כל ההליך - לא היה בקפריסין אונס"

שבעת הנערים החשודים באונס הקבוצתי בקפריסין ישוחררו היום (ראשון) ממעצר - כך טען עורך דינם ניר יסלוביץ. הוא הודיע כי "כל הנערים חוזרים הביתה" אחרי ש"הואשמו על לא עוול בכפם". ההודעה מגיעה אחרי שחמשת הנערים הנוספים שנעצרו במסגרת הפרשה שוחררו, לאחר שהוכח כי לא היו מעורבים באונס.

"כפי שטענתי לאורך כל ההליך, לא היה בקפריסין אונס", אמר עו"ד ניר יסלוביץ. "הצעירים שיצאו לחופשה שהפכה לסיוט יצאו לביתם עוד היום, כולם יחזרו לביתם ולמשפחותיהם. משטרת קפריסין ביצעה חקירה מקצועית ויסודית".

הודעתו של עורך הדין מגיעה יומיים אחרי שבית המשפט שבפראלימני האריך את מעצרם בשישה ימים נוספים. במשטרה המקומית נימקו את הארכת המעצר בחשש מפסילה או הימלטות עדים ופגיעה בראיות. במהלך הדיון עלה כי תוצאות דגימות ה DNA מלמדות כי על אחד החשודים שהכחיש שקיים מגע מיני, נמצא DNA חיובי.

בזירת האירוע נמצא DNA של עוד שלושה בני אדם אלמונים שלא תואם את של 12 החשודים שעצרה המשטרה בקפריסין. משמעות הדבר היא שקיימת אפשרות ששלושה אנסים הצליחו לחמוק מהזירה. במסגרת בדיקת הממצאים, משטרת קפריסין פונה לבית המלון שבו שהו הנערים והצעירה, לבקרי הגבול בשדות התעופה בלרנקה הסמוכה ולסוכנויות תיירות. בנוסף לכך, המשטרה תכננה לזמן השבוע את הצעירה הבריטית על מנת שתוכל לזהות את החשודים.

שלושה מהחשודים ששוחררו בשבוע שעבר טענו לאורך כל הדרך כי כלל אינם קשורים לפרשה וכי נעצרו "סתם", בשל היותם ישראלים צעירים שהתארחו במלון. לטובת האליבי של אחד מהם התייצבה נערה שטענה כי הייתה עמו באותו לילה. החוקרים הצליחו להצליב את גרסתה והוא שוחרר ממעצר. השניים האחרים טענו בחקירה כי רק עמדו בפתח הדלת ופתחו אותה מפעם לפעם.

במקביל, סרטון המתעד יחסי מין, שאותם לכאורה קיים חשוד מרכזי בפרשה עם המתלוננת, דלף אל גורמים מחוץ לחדרי החקירות. עם זאת, אין כל אינדיקציה למועד הצילום, ולא ברור מה בא אחרי מה שנראה בו.

גורם המקורב לחקירה ביקש להבהיר כי "הדלפת הסרטון מהווה שיבוש הליכי חקירה, וחשיפת פרטים של קטינים, הגם שבסרטון נראה בבירור כי מדובר ביחסי מין שקוימו בהסכמה מלאה". סנגוריהם של החשודים סירבו להגיב. במקביל, הם פועלים כעת לבדוק מהיכן מודלפים הסרטונים ונחושים כי הדין ימוצה עם המדליפים.

Let's block ads! (Why?)



2019-07-28 06:46:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMyNDk5MTTSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "פרקליט החשודים באונס בקפריסין: כולם ישוחררו היום ממעצר - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.